ست کفش اقا و خانم

ست کفش آقا و خانم

عشق یعنی یکی شدن! زمانی که قلب و روحتان یکی شود، این در ظاهر و رفتارتان هم نمود پیدا خواهد کرد.

ست کردن کفش و لباس همیشه یکی از محبوب ترین گزینه ها برای زوج های خوش سلیقه بوده است که معمولا اوایل زندگی مشترک تمایل دارند کارهای مشترکی را انجام دهند. یکی از این کارهای مشترک که حس خوبی به شما منتقل می کند، ست کفش و لباس است که این کار برای شما احساس لذت با هم بودن را به ارمغان خواهد آورد. با این کار علاقه مندی های پارتنر خود را کشف کرده و در هر جمعی، توجه ها را به سوی خود جلب خواهید کرد. به این ترتیب وقتی آلبوم عکس های خود را ورق می زنید، از دیدن عکس های دوست داشتنی و خاطرات شیرینی که با یکدیگر گذراندید احساس دلنشینی به شما دست خواهد داد.

همچنین با ست کردن لباس خود با همسر یا فرزندتان، استایلی شیک و جذاب برای خود می سازید که هیچکس نمی تواند منکر این زیبایی شود. البته برای اینکه در ست کردن موفق شوید و شبیه دو قلوها به نظر نرسید، بهتر است به یک سری نکات قبل از خرید دقت کنید تا کفش و لباس ست را به درستی انتخاب کرده و مانند یک زوج شیک و دوست داشتنی در جمع حاضر شده و نگاه ها را به سوی خود جلب کنید. در این مقاله قصد داریم راجبه این نکات مهم صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

چگونه کفش و لباس خود را با همسرمان ست کنیم؟

همان طور که گفتیم، برای اینکه یک زوج شیک و خوش لباس به نظر برسید و حس خوبی میان خود ایجاد کنید، باید از قوانین ست لباس برای زوجین باخبر باشید وگرنه با ست کردن نه تنها شیک به نظر نخواهید رسید، بلکه انگشت تمسخر همه به سوی شما دراز خواهد شد. در ست کردن؛ رنگ لباس، جنس، سلیقه طرفین و… بسیار مهم است و باید به آنها دقت شود. در ادامه به یک سری از این نکات پرداخته ایم؛ با ما همراه باشید.

  1. اولین و مهم ترین نکته؛ رنگ!

قطعا وقتی صحبت از ست کردن می شود، اولین چیزی که به ذهنمان می رسد هماهنگی رنگهاست. در واقع انتخاب رنگ مناسب و هماهنگ کردن آیتم های مختلف و همرنگ، برجسته ترین نکته ایست که در استایل شما به چشم می آید، پس نباید این نکته را دست کم بگیرید. در واقع بهتر است از لباسهایی که در یک طیف رنگی هستند استفاده کنید تا هماهنگ تر به نظر برسید.

به عنوان مثال؛ رنگ های خاکی برای فصل پاییز مناسب تر هستند و می توانید آنها را در طیف های شکلاتی، فندقی و کرمی ست کنید. این رنگ ها برای یک میهمانی یا دورهمی عصرانه کاملا مناسب بوده و شما را زوجی جذاب و با استایل شیک و منحصربه فرد نشان خواهد داد. برای انتخاب کفش هم بهتر است به سراغ کتانی های سفید بروید.

اگر قصد دارید رنگ خاصی را در استایل خود استفاده کنید؛ باید این رنگ به حد کافی بتواند به چشم بیاید. همچنین از یک رنگ نباید برای یک آیتم مشترک استفاده کنید. مثلا اگر همسر شما کت قرمز می پوشد، بهتر است شما از کفش های پاشنه بلند قرمز استفاده کنید. یا اینکه می توانید رنگ کمربند یا کراوات همسرتان را با رنگ بلوز یا بافتی که به تن دارید ست کنید.

پس برای اینکه در ست کردن موفق شوید و نتیجه مطلوب بگیرید، باید از تکرار بپرهیزید. در واقع یک رنگ را در آیتم های مختلف به کار ببرید.

ممکن است دوست داشته باشید از رنگ های متضاد استفاده کنید؛ مثلا کلاه سبز و کفش قرمز بپوشید. اما حتما اول خودتان را در آینه ببینید؛ آیا این تضاد زیباست؟ یا شبیه کارت های کریسمس شده اید؟ در واقع انتخاب رنگ های متضاد، ریسک بالایی دارد ولی اگر به درستی آنها را هماهنگ کنید، استایلی جذاب و جسورانه برای خود خواهید ساخت.

  1. نکته دوم؛ جنس!

بهتر است به جنس کفش و لباس خود دقت کنید. مثلا اگر همسرتان کفش چرم می پوشد، شما نمی توانید کفش پارچه ای به پا کنید. این تضاد نه تنها زیبا نیست، بلکه دیگر نمی توان اسمش را ست کردن گذاشت. نکته بعدی این است که حتما سبک همیشگی خود را حفظ کرده و برای ست شدن با پارتنرتان، تغییر 360 درجه ای نکنید. همچنین در صورتی که جنس کفش و لباس خود را تغییر دهید، ممکن است به کلی استایل شما عوض شود. اما دقت کنید که لباس های دقیقا هم جنس و هم رنگ نپوشید. بلکه بهتر است از یک جنس یا رنگ بخصوص در آیتم های مختلف استفاده کنید. مثلا اگر برای یک پیاده روی عصرانه، همسرتان کت جین را انتخاب می کند، بهتر است شما به جای کت یا مانتوی جین، از یک بوت بلند طرح جین استفاده کرده یا یک کیف جین به دست بگیرید.

یا مثلا اگر همسرتان تصمیم گرفته یک کت مخملی بپوشد؛ هماهنگی کت تک مخملی ساده به رنگ تیره، سرمه ای یا یشمی همسرتان با یک کفش عروسکی مخملی یا دامن مخملی شما بسیار شگفت انگیز و جذاب خواهد شد.

  1. از تضاد نترسید!

همیشه برای دوست داشتنی بودن لازم نیست دقیقا یک شکل باشید. بلکه گاهی تضادها می توانند بسیار زیبا باشد. مثلا می توانید یه کفش اسپرت مردانه به پا کنید، در حالی که همسرتان کفش پاشنه بلند یا عروسکی را انتخاب کرده است. البته بهتر است با نگاهی ظریف بینانه، رنگ هایی را در کفش با هم هماهنگ کنید.

  1. تنوع بیشتر، شانس بالاتر!

برای اینکه در ست کردن موفق باشید، بهتر است از آیتم هایی با تنوع بالاتر در استایل خود استفاده کنید. مثلا می توانید برای ست کردن روی دستمال گردن، دستمال جیبی، کراوات، کمربند، اکسسوری ها، جوراب، دستکش، شال گردن، کلاه و.. حساب کنید. مثلا هماهنگی کراوات با روسری یا دستمال گردن همسرتان می تواند بسیار جذاب باشد.

  1. طرح خال خالی!

طرح خال خالی در ست کردن به شما کمک بسیار زیادی خواهد کرد. مثلا می توانید رنگ پس زمینه یا رنگ خال ها با آیتم های دیگری در استایل خود ست کنید. به عنوان مثال ترکیب لباس سفید با دامن خال خالی سفید مشکی به همراه کت و شلوار مشکی و کراوات خال خالی می تواند ترکیبی هنرمندانه و منحصربه فرد برایتان به ارمغان بیاورد. اگر می خواهید تیپی فوق العاده داشته باشید، رنگ سفید و مشکی را اصلا از قلم نیندازید.

  1. تیپ اسپرت هماهنگ!

اگر به تیپ اسپرت علاقه دارید، هماهنگ کردن اسنیکرها را فراموش نکنید. اسنیکرها به زیبایی جلب توجه کرده و یک استایل اسپرت شگفت انگیز برایتان به همراه دارد. ترکیب تی شرت های هماهنگ، کلاه یا گرمکن به همراه کفش های اسپرت جذاب، شما را زوجی گرم و صمیمی نشان خواهد داد که راحتی را در کنار زیبایی می خواهید. برای استایل اسپرت بهتر است از رنگ های رنگین کمانی، سفید، قرمز و آبی استفاده کنید. اکسسوری ها را هم دست کم نگیرید. بندهای ورزشی، دستبندهای اسپرت و.. را هم می توانید با یکدیگر هماهنگ کنید.

  1. اغراق نکنید!

همیشه سلیقه و سبک خود را حفظ کنید و با هماهنگی جزئیات کوچیک، تبدیل به زوجی خوش سلیقه و جذاب شوید. اگر در انتخاب لباس یا کفش خود اغراق کنید، تبدیل به عروسک های ناهماهنگی خواهید شد که از خود واقعیتان فاصله زیادی دارد.

  1. کفش اسپرت؛ بهترین انتخاب!

از بین طرح های مختلف کفش، بهترین انتخاب طرح اسپرت است. ست کردن کتانی های آقایان و بانوان راحت تر بوده و همچنین در انتخاب رنگ و شکل، تنوع بیشتری خواهید داشت. برای ست کردن می توانید از کفش هایی با طرح و مدل یکسان با رنگ های مختلف استفاده کنید. برای انتخاب کفش لازم است سلیقه خود و همسرتان را در نظر داشته و کفشی انتخاب کنید که با سبک و سلیقه شما هم خوانی داشته باشد.

ایده برای ست کردن کفش

می توانید رنگ کفش همسرتان را با رنگ بندهای کفش خودتان ست کنید. همچنین ترکیب رنگ های متضاد می تواند انتخاب جالبی باشد. مثلا از کفش هایی با یک مدل اما با رنگ های متضاد استفاده کنید.

 

برعکس این حالت هم ممکن است؛ یعنی از کفش هایی با طرح و رنگ یکسان ولی مدل های مختلف استفاده کنید. مثلا همسرتان کفش پاشنه بلند با طرح لوئیس ویتون به پا می کند و شما کفش اسپرتی با همین طرح می پوشید.

کفش کالج

یکی از مدل های محبوب کفش بین بانوان و آقایان، کفش کالج است که هم راحتی خوبی دارد و هم می تواند انتخاب خوبی برای یک زوج خوش سلیقه باشد. اگر به یک میهمانی نیمه رسمی دعوت شده اید و قصد دارید استایلی خاص و در عین حال راحت داشته باشید، کفش کالج می تواند بهترین گزینه برای تکمیل استایل شما باشد. همچنین این کفش را می توانید همراه با دامن یا کت و شلوار بپوشید و از جذابیت بی نظیر آن لذت ببرید.

می توانید رنگ بندهای کفش اسپرت یا رنگ زیره آن را با رنگ گل، نگین یا پاشنه کفش پاشنه بلند ست کرده و یک تضاد شگفت انگیز بسازید.

بوت چرم یکی از شیک ترین انتخاب ها برای زوج های خوش سلیقه در روزهای سرد پاییزیست تا یک عصر عاشقانه را رقم بزنند. آقایان با بوت چرم مشکی و خانم ها با بوت چرم مشکی پاشنه بلند یکی از بهترین ترکیب را خواهند ساخت و نظرها را به سوی خود جلب می کنند.

کفش اسپرت مردانه قرمز با کفش پاشنه بلند قرمز زنانه یک ترکیب جسورانه و بی نظیر خواهد بود که برایتان زیبایی و طراوت را به همراه می آورد.

 

بوت های بند دار هم گزینه خوبی برای شما هستند. بوت بنددار مردانه ممکن است کمی ساق بلندتر باشد و این تفاوت، جزئی از استایل ست شما به شمار می رود.

ست کفش والدین با کودکان

معمولا والدین خوش سلیقه دوست دارند استایل ست خانوادگی داشته باشند. در واقع زمانی که فرزندتان به دنیا می آید و تعدادتان از دو نفر بیشتر می شود، برای ست کردن هم یک شریک دیگر پیدا می کنید. می توانید از یک رنگ خاص در استایل خود، همسر و فرزندتان استفاده کنید اما این رنگ خاص باید برجسته بوده و توی چشم بیاید.

مثلا رنگ زرد را انتخاب می کنید؛ پدر خانواده یک کراوات زرد، فرزند یک کفش زرد و مادر هم یک روسری زرد در استایل خود داشته باشد.

همچنین برای ست کردن کفش کودکان بهترین گزینه کفش اسپرت است. کتانی های اسپرت کوچک در کنار راحتی، جذابیت زیادی داشته و می توانند شما را شگفت زده کنند. ترکیب کفش با طرح ارتشی و شلوار مشکی هم می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.

استایل کلاسیک

برای استایل کلاسیک اول از همه باید به فکر یک پیراهن سفید باشید که با کت تک و شلوار پارچه ای فیت به همراه کفش مردانه چرمی بپوشید. همسرتان می تواند از یک دامن با اندازه متوسط یا لباس بلند با اکسسوری های سفید رنگ استفاده کند. برای کفش می توانید روی کفش های پاشنه بلند حساب کنید. بهتر است از کفش های هم جنس با کفش همسرتان استفاده کنید. مثلا وقتی همسرتان کفش چرم مردانه پوشیده بهتر است شما کفش چرم پاشنه بلند به پا کنید. در صورتی که عینکی هستید، حتی می توانید رنگ عینک خود را با رنگ کراوات یا روسری همسرتان ست کنید.

طرح چهارخونه

همیشه طرح های شطرنجی به کمک شما خواهند آمد. ترکیب رنگ هایی که در پیراهن چهارخانه به کار می رود را می توانید به راحتی با کفش اکسسوری های خود ست کنید. این استایل پر انرژی و جذاب، در کنار زیبایی، می تواند بهترین گزینه برای ست کردن باشد. لباس های چهارخونه معمولا در کمد همه آقایان و بانوان وجود داشته و مربوط به جنسیت خاصی نیست.

پس اگر برای یک قرار عصرانه پاییزی به دنبال یک استایل ست مناسب هستید، بهتر است به سراغ پیراهن های چهارخونه و کفش های اسپرت بروید. همچنین ترکیب کفش چهارخونه سفید مشکی به همراه کت تک سفید یا مشکی می تواند انتخاب خلاقانه ای باشد.

کلام آخر: در این مقاله سعی کردیم بطور مفصل در مورد ست کفش و لباس زوج های خوش سلیقه صحبت کنیم. راستی فروشگاه کفش زاراجوتی با تنوع گسترده ای از کفش های زنانه و مردانه بروز و شیک، در کنار شماست تا یک استایل بی نظیر برای خودتان بسازید. منتظرتان هستیم..

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

× مشاوره واتساپ